Nasze konto na Allegro

Producenci

Kanał RSS

Nie dodano kanału RSS

WYSYŁKA

Logo K-EXLogo DHL

1. Sklep D-Market współpracuje z wiodącymi firmami na rynku usług transportowych. Obecnie paczki wysyłane są kurierem K-EX lub DHL. Koszt wysyłki jest stały bez względu na ilość zakupionych produktów i wynosi:
- przedpłata na konto 18zł (kurier K-EX)
- przedpłata na konto 23zł (kurier DHL)
- pobranie 23zł
- 0 zł *
* przy zakupach powyżej 499 zł wysyłka GRATIS.

2. Większość towaru (co najmniej 90%) wysyłane jest w ciągu 2 dni roboczych (licząc od momentu zaksięgowania przelewu na koncie bankowym sklepu lub odnotowaniu płatności poprzez PayU). Może się zdarzyć, że dostawa opóźni się z przyczyn od sklepu niezależnych. W takim wypadku obsługa sklepu poinformuje o zaistniałej sytuacji. Wysyłka realizowana jest na adres podany podczas zamówienia. 

3. Przesyłki są dostarczane firmą kurierską - zazwyczaj następnego dnia roboczego po dokonaniu wysyłki z magazynu. Sklep D-Market nie odpowiada za opóźnienia w dostawie spowodowane niewywiązaniem się przez firmy kurierskie z umów usługi transportowej.

4. Do momentu wysyłki można dokonać edycji adresu dostawy wykorzystując do tego swoje indywidualne konto klienta lub formularz kontaktowy, dostepny na stronie sklepu. Ze względów bezpieczeństwa widomości należy wysyłać z e-maila zarejestrowanego w serwisie sklepu D-Market. W korespondencji trzeba podać imię i nazwisko oraz numer zamówienia. Paczki, które zostały już wysłane można przeadresować kontaktując się z obsługą sklepu. Jeśli nowy adres dostawy jest w innym mieście koszty przesyłki mogą wzrosnąć.

5. Wszystkie wysyłane paczki są ubezpieczone do pełnej ich wartości. Wszystkie koszty pakowania (opakowania, zabezpieczenie itp.) są wliczone w cenę towaru.

6. Istnieje możliwość zrealizowania wysyłki poza granicę Polski. Cennik wysyłek zagranicznych jest ustalany indywidualnie z klientem. W tym celu prosimy o kontakt mailowy z obsługą sklepu (kontakt@d-market.pl). 

7. Sklep D-Market umożliwia swoim klientom śledzenie przesyłki. W tym celu wystarczy wpisać numer przesyłki w wyznaczonym polu, pod wskaznym linkiem (przesyłki DHL, przesyłki UPS). Jeśli nie mogą państwo odnaleźć numeru swojej przesyłki należy skontaktować się z obsługą sklepu w celu otrzymania numeru listu przewozowego. 

8. Jeżeli kurier nie zastał Państwa w domu, to podejmie drugą próbę doręczenia przesyłki na drugi dzień. W takiej sytuacji zalecany jest również kontakt telefoniczny bezpośrednio z kurierem lub poprzez kontakt z centralą firmy kurierskiej w celu ustalenia szczegółów doręczenia. Jeśli kurier nie zastanie nikogo po raz drugi, należy skontaktować się z centralą firmy kurierskiej w celu ustalenia szczegółów odbioru osobistego.

9. Podczas odbioru przesyłki należy sprawdzić stan i zawartość paczki. W razie uszkodzeń mechanicznych należy sporządzić protokół uszkodzenia od razu z kurierem (sporządzenie protokołu później jest równoznaczne z odrzuceniem reklamacji). Protokół może być sporządzony nawet na zwykłej kartce. Na protokole MUSZĄ być zaznaczone, wszystkie powstałe uszkodzenia, a także zabezpieczenia przesyłki. Trzeba brać pod uwagę nawet najmniejsze uszkodzenia, zadrapania, wgniecenia kartonu, tzw. harmonijka. Zaznaczenie na protokole, że opakowanie zewnętrzne nie było uszkodzone, ogranicza pozytywne załatwienie reklamacji w firmie kurierskiej.